JAN "HONZA" MULAČ

V garáži nám parkuje od roku 2013. Tento vůz vychází ze základního modelu Porsche 924 s objemem motoru 1984cm3 a následně byl upraven kitem Bieber, došlo tak k rozšíření náprav, úpravě vzhledu karoserie a přepracování na cabrio.


Popis zatím není k dispozici.



LUBOŠ "HOCH" VLK

Fiat X1/9 byl dvoumístným sportovním automobilem s karoserií targa a odnímatelným střešním panelem odkládaným do zavazadlového prostoru v přídi vozu. Vyráběl se v letech 1972 až 1989, celkem bylo vyrobeno 141108 vozů. Motor s rozvodem SOHC byl umístěn napříč před zadní nápravou a poháněl zadní kola.



RADOMÍR "RADON" VLK

MG Midget je malý dvoumístný sportovní vůz, vyráběný automobilkou MG v letech 1961 až 1979. Karoserie roadster se stahovací střechou. Jeho dvojče byl Austin-Healey Sprite. Vpředu umístěný čtyřválec poháněl zadní nápravu.


Panther Lima byl retro-stylový roadster stavěný firmou Panther a používající mechanické díly Vauxhall Viva nebo Magnum. Vyráběný v letech 1976 až 1982. Celkem bylo  vyrobeno 920 vozů. Tento vůz byl dovezen v únoru 2016 ze Sheffieldu a nyní prochází náročnou renovační kůrou.



VÁCLAV "ŠMOULA" POSTELT

Škoda 100 byla v podstatě modernizovaná Škoda 100MB vyráběná v letech 1969 až 1977 v AZNP Mladá Boleslav. Čtyřdveřová karoserie sedan s litrovým motorem OHV vzadu a pohonem zadních kol.



PETR "ŠPACÍR" PROCHÁZKA

Triumph Spitfire je dvoumístný sportovní kabriolet postavený Triumph Motor Company a vyráběný v letech 1962 až 1980. Vznikly čtyři generace tohoto malého vozu. Pod zcela výklopnou kapotou se ukrýval čtyřválcový motor 1300 nebo 1500 ccm. Používaly se dva karburátory SU, poháněná zadní náprava. Střecha se skládala do prostoru za řidičem.


Triumph GT6 je 6-válcové sportovní kupé postavený Triumph Motor Company na základě oblíbeného roadsteru Spitfire. Vyráběný v letech 1966 až 1973. Karburátory Stromberg zenith. Jeho linie připomínala Jaguar E Type, proto také dostal přezdívku "E type pro chudé."


Ford Capri je sportovní kupé vyráběný automobilkou Ford v letech 1968 až 1986 ve Velké Británii a Západním Německu. Celkem bylo vyrobeno 1 922 847 vozů ve třech generacích. Tento zatím čeká až nastane jeho čas a bude mu navrácen zašlý lesk.



LUBOMÍR "TÁHLÝ" VNENK

Mini je malý ekonomický vůz značky BMC vyráběný v úctyhodném časovém pásmu 1959 až 2000! Motor je uložen napříč a zároveň s převodovkou mají společnou olejovou lázeň. Pohon předních kol. Tento konkretní vůz patří do limitované edice JETT BLACK.


Jawa Stadion S22 je vybavena dvoudobým jednoválcovým motorem a polospádovým karburátorem Jikov. Dvě rychlosti se řadí otočnou rukojetí na řidítkách. Výroba tohoto modelu začala v roce 1960 v Rakovníku v továrně na jízdní kola.



PAVEL SVOBODA

Traction Avant česky znamená přední náhon. Byl první sériově vyráběný vůz s pohonem předních kol a samonosnou karoserii. Vyráběla jej firma Citroen v letech 1934 až 1957 a celkem sjelo z výrobní linky 760 000 vozů.



KAREL ŽDÁNSKÝ

Čtyřdveřová karoserie sedan  motorem OHV vzadu a pohonem zadních kol. Tento vůz má osmikanálovou hliníkovou hlavu s úpravou Sprint 80hp. Byl určen pro export do Belgie a vyroben v pobočném závodě ve Vrchlabí.



MARTIN KOSA

Moskvič 2140 je modernizovaný typ 412, vyráběný v AZLK (Automobilový Závod Leninského Konsomolu), odtud také přezdívka "Leninovy saně" v letech 1975 až 1986. Byl osazen novými předními tlumiči, nové byly kotoučové brzdy a přepracovaný interiér. Ragulín, jak se mu také říká, je prakticky nezničitelný a vydrží téměř cokoli.



MARTIN "POLABÍ" VOLÁK

Dvoudveřová samonosná aerodynamická karoserie. Čtyřválcový vzduchem chlazený motor umístěný vzadu. Pohon zadní nápravy. Celkem bylo vyrobeno přes 21 milionů brouků. Tento vůz je dovezený z Maďarska.



JAN "NIKOUŠ" NIKO

VAZ 2107 sedan byl v Sovětském Svazu vyráběn od roku 1982 jako luxusněji vybavený automobil nižší střední třídy. Svoji oblibu si tato vozidla udržela až do nedávné minulosti. V roce 2009 obsadily 3 místo mezi prodávanými automobily na Ruském trhu. V mé garáži se pyšní od roku 2007.



VLASTIMIL "VLASTA" KVAPIL

Popis zatím není k dispozici.



FRANTIŠEK MAROUŠEK

První generace japonského vozu Mazda MX5-5NA se vyráběla v letech 1989-98.Dvoumístný roadster  klasické koncepce,je osazen čtyřválcovým motorem se šestnácti ventilovou hlavou umístěným vpředu podélně.Na obou nápravách jsou účinné kotoučové brzdy. Karoserie vozu je ocelová pouze kapotu má hliníkovou .Střecha se stahuje ručně.Celý automobil váží 940kg.